EFFECTIEF INRICHTEN VAN
DOCUMENT MANAGEMENT PROCESSEN
gallery/Logo

Zakengroep

AANKOPEN

 

Zodra u inzichtelijk heeft hoe uw huidige situatie eruit ziet en wat de wensen en eisen zijn, is het zaak de juiste oplossing uit de markt te halen. Hierin gaan er een hoop vragen op u afkomen. Denk hierbij onder andere aan:

 

  • Gaat u wel of niet aanbesteden?

  • Wordt het een onderhands of Europees traject?

  • Is het zinvol om een marktoriëntatie te doen?

  • Welk type overeenkomst is passend?

  • Welke voorwaarden en condities gaat u hanteren?

  • Voor welke looptijd gaat u een overeenkomst aan?

  • Welke gunningscriteria gaat u hanteren (kwaliteit/duurzaamheid/prijs)?

  • Op welke wijze gaat de nieuwe oplossing integreren (ERP/ZIS/betaalsystemen?

  • Welke verantwoordelijkheid belegd u wel of niet bij de leverancier?

 

Welke oplossing u ook aanschaft, deze is altijd ondersteunend aan uw primaire werkprocessen. Verstoring van deze werkprocessen moeten altijd tot een minimum beperkt worden. Enkele door uw wensen en eisen helder te communiceren met potentiële leveranciers zijn zij in staat een oplossing aan te bieden die past bij uw organisatie. Een goed doordacht PVE en selectieproces zijn hierbij essentieel en zorgen ervoor dat de uiteindelijke oplossing eenvoudig en naadloos integreert binnen uw organisatie.

 

Wij helpen u bij het vinden van een geschikte partner, met de beste oplossing tegen de juiste voorwaarden. In een persoonlijk gesprek lichten wij onze aanpak graag verder toe.

Diensten

  • Schrijven van RFP/EAB documenten

  • Publiceren van RFP/EAB documenten

  • Beoordelen van inschrijvingen

  • Gesprekken voeren met leveranciers

  • Adviserende rol bij onderhandelingen en besluitvorming

  • Begeleiding bij het contracteren

gallery/Afbeelding3